RSS

Oryginalne reklamy pizzy

02.12

2010

Gdy za oknem panuje zimowa aura, a świszczący wiatr zniechęca do konfrontacji z mroźnym powietrzem świetnym pomysłem może być spędzenie wieczoru nad parującą z gorąca pizzą. Skąd jednak wiedzieć, gdzie podają najlepszy włoski przysmak? Mało kto kolekcjonuje ulotki z menu pizzerii, które zresztą są do siebie bardzo podobne. Na co więc zwracamy uwagę, gdy sięgamy po telefon, by zamówić pizzę? Na świetny smak, dużą ilość ciągnącego się sera, szybkość dowozu czy cenę? Wszystko zależy od indywidualnych predyspozycji oraz…oglądanych niedawno reklam pizzy. Niekonwencjonalne kampanie mogą skutecznie zachęcić lub…zniechęcić do zamówienia włoskiego przysmaku.

W dzisiejszym tekście pokażemy Wam oryginalne reklamy pizzy. Większość z nich przykuwa uwagę apetycznym widokiem ciasta z ciągnącym się serem, lecz zdarzają się i takie, który wywołują jedynie obrzydzenie. Przekonajcie się zresztą sami!

Na polu wyrosła pizza!

Akcja promocyjna pizzerii Papa John’s robi wrażenie, a wszystko za sprawą oryginalnego pomysłu oraz…ogromnych rozmiarów reklamy. Powierzchnia żywego obrazu pizzy liczyła sobie aż 6 akrów i była w całości wypełniona kolorowymi roślinami, które imitowały obłożone warzywami ciasto. Dużą część niezwykłej reklamy stanowiły także kręgi zbożowe oraz skoszona pszenica, której złocista barwa naśladowała swoim wyglądem żółty ser. Monstrualna pizza na polu została stworzona przez artystę – Stana Herda, który ukończył swoje widowiskowe dzieło po upływie niespełna trzech tygodni.

Parująca pizza na ulicy

Bardzo dobry okazał się też pomysł kuszenia przypadkowych przechodniów widokiem parującej pizzy. Billboard ze zdjęciem apetycznej potrawy nie wyróżniałby się znacząco spośród dziesiątek podobnych reklam, gdyby nie fragment ciasta wychodzący poza prostokątne ramy oraz sugestywny biały dymek. Parująca od gorąca pizza to marzenie wielu przemarzniętych i przemęczonych pracą ludzi, którzy nie mają czasu na ugotowanie obiadu. Wykorzystanie ogromnej powierzchni reklamowej oraz potencjału tkwiącego w ruchliwej ulicy sprawiło, że wielu z nich nie miało już wątpliwości do której pizzerii zadzwonić.

Pizza czeka pod drzwiami

Skoro pisaliśmy już o polu pszenicy, które posłużyło do promocji pizzerii Papa John’s, to najwyższy czas wspomnieć o kolejnej niekonwencjonalnej akcji reklamującej przysmaki tej firmy.

W ramach promocji superszybkiej obsługi kurierskiej dla klientów pizzerii wyprodukowano specjalnie wyprofilowane naklejki. Wystarczyło umieścić jedną z nich na drzwiach, by uzyskać trójwymiarowy obraz gońca od Papa John’s z wielkim kartonem w ręce. Naklejki nie tylko sprawiły sporo frajdy klientom pizzerii, lecz także pomogły im zapamiętać numer telefonu, pod którym w każdej chwili mogą zamówić kuriera z włoskim przysmakiem.

Martwe muchy na kartonie

Pomysł na promocję firmy Speedy Pizzas był oryginalny, lecz trudno uwierzyć, że zachęcił kogokolwiek do zapoznania się z menu. Niefortunna reklama miała przekonać klientów, że nikt nie dostarcza jedzenia szybciej, niż kurierzy ze Speedy Pizzas. Dowodem na to były mało apetyczne kartony obklejone martwymi muchami, które rzekomo ginęły od uderzenia w pędzący pojemnik z włoskim przysmakiem.

Przeczytaj także:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Copyright © 2010 - Agencja Płodni.com - powered by WordPress